Kontaktinė informacija

Jei jums kyla klausimų dėl sveikatos būklės ar gydymo galimybių, būtinai pirmiausia pasitarkite su savo gydytoju. Laukelius, pažymėtus žvaigždute (*), privaloma užpildyti.

Jūsų asmeninės informacijos saugumas svarbus „Gedeon Richter“. Tvarkydami bet kokius jūsų asmeninius duomenis, laikomės duomenų apsaugos teisės aktų.

Savanoriškai pateikdami savo asmeninę informaciją, jūs sutinkate su jūsų asmens duomenų saugojimu, apdorojimu ir naudojimu. „Gedeon Richter“ jūsų duomenis naudos tik tada, jei reikės susiekti dėl pranešimo apie įtariamą šalutinį poveikį, jei bus reikalingas išsamesnis paaiškinimas.

Susisiekimo forma dėl bendros informacijos

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Sportas turint gimdos miomų? Kodėl gi ne!

Sportas turint gimdos miomų? Kodėl gi ne!
14 gruodžio, 2015 amarone
exercising-heavy-bleeding

Dažnai matome straipsnius apie paskutinį sportinių užsiėmimų „mados klyksmą“. Ar tai būtų antigravitaciniai mankštos pratimai ore, treniruotės su kliūčių ruožais ar užsiėmimai ant batuto, – neišbandytų dalykų, padedančių palaikyti gerą kūno „formą“, sąrašas yra begalinis. O kurie iš jų galėtų būti tiktų jums, jei kasdien susiduriate su gimdos miomų keliamais simptomais?

Kokio sporto vengti, jei turite gimdos miomą?

Pagrindiniai gimdos miomų simptomai apima gausų kraujavimą, skausmą, diskomforto ir spaudimo jausmą apatinėje pilvo dalyje bei nuovargį.1–4 Ar efektyvus ir džiuginantis bus jūsų sportavimas, jei turėsite jį nutraukti savaitei ar mėnesiui (o dažniausiai ir dar ilgesniam laikui)?

Pirmoji taisyklė renkantis sportinius užsiėmimus: jums turi patikti tai, ką darote, kitu atveju jūs tiesiog tai mesite. Geriausia – gan ramūs užsiėmimai, nekeliantys papildomų skausmų. Aukšto intensyvumo ar aukšto pasipriešinimo lygio reikalaujantys sportiniai pratimai daugeliui moterų, kenčiančių nuo gimdos miomų, tampa labai nemalonūs. Net plaukiojimas baseine tampa nebeįmanomas tuo atveju, jei gausiai kraujuojama.

Tai ką gi aš galiu daryti?

Pasidomėkite joga ir pilatesu. Jų pratimai moterims yra naudingi, nes yra „švelnūs“, o kurios pozos veikia apatinę pilvo dalį nesukeldamos skausmo. Be abejo – nepamirškite ir vaikščiojimo. Tai paprasta, nieko nekainuoja, o eiti pasivaikščioti ir būti gryname ore galite visais metų laikais.

Ar aš kada nors grįšiu prie intensyvių treniruočių?

Jei norite sportuoti intensyviau, reikia išspręsti gimdos miomų simptomų keliamas problemas. Pasikalbėkite su savo gydytoju apie visas naujas galimybes simptomams pašalinti. Šių simptomų keliamų nemalonumų sumažinimas ar panaikinimas yra pirmas žingsnis. O jau tada galėsite savęs paklausti – ar aš išdrįsiu išbandyti oro jogos treniruotę?

1 Borah BJ, et al. Am J Obstet Gynecol 2013;209(4):319.e1–319.e20.
2 Gupta S, et al. Best Pract Res Clin Obstet Gynaecol 2008;22(4):615–626.
3 Bukulmez O and Doody KJ. Obstet Gynecol Clin North Am 2006;33(1):69–84.
4 Spies JB, et al. Obstet Gynecol 2002;99:290–300.

Send this to a friend