Kontaktinė informacija

Jei jums kyla klausimų dėl sveikatos būklės ar gydymo galimybių, būtinai pirmiausia pasitarkite su savo gydytoju. Laukelius, pažymėtus žvaigždute (*), privaloma užpildyti.

Jūsų asmeninės informacijos saugumas svarbus „Gedeon Richter“. Tvarkydami bet kokius jūsų asmeninius duomenis, laikomės duomenų apsaugos teisės aktų.

Savanoriškai pateikdami savo asmeninę informaciją, jūs sutinkate su jūsų asmens duomenų saugojimu, apdorojimu ir naudojimu. „Gedeon Richter“ jūsų duomenis naudos tik tada, jei reikės susiekti dėl pranešimo apie įtariamą šalutinį poveikį, jei bus reikalingas išsamesnis paaiškinimas.

Susisiekimo forma dėl bendros informacijos

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

„Pasijausti save kūne patogiai“ – 30 dienų iššūkis

„Pasijausti save kūne patogiai“ – 30 dienų iššūkis
rugpjūčio 9, 2017 lina.augustauskaite

Pagaliau tikra vasara! Oras puikus, saulė šviečia, visus apėmusi atostogų nuotaika! Laikas aktyvioms pramogoms lauke. Dabar jau tikrai galime išsinerti iš megztinių, leitpalčių ir visų kitų drabužių sluoksnių…

NEBENT.

Nebent turite gimdos miomų, kurios sukelia nuolatinį dubens skausmą, todėl tampa sunku net rytais keltis iš lovos. Kokia dar energinga veikla?

O jei dėl gimdos miomų jūsų pilvas išsipūtęs – ko jau ko, bet papildomų drabužių sluoksnių tikrai nesinori atsisakyti.

Kaip džiaugtis vasara?

 

30 dienų iššūkis „Pasijausti savo kūne patogiai“

Esate graži. Gimdos miomos gali kelti skausmą ar diskomfortą, bet jos neatims jūsų įgimto grožio. Mes tai žinome ir norime, kad ir jūs tai suprastumėte.

Būtent todėl kviečiame priimti iššūkį ir visą mėnesį pasirinkti bent vieną iš šių veiklų, kurias atliksite kasdien.

 

Tempimo pratimai

Tempimas padidina lankstumą ir sumažina traumų grėsmę. Jei didžiąją dalį dienos praleidžiate prie darbo stalo, automobilyje ar viešajame transporte, tai padės atsipalaiduoti ir apskritai pagerins savijautą. Geriausia yra tai, kad nereikia nei specialios įrangos, nei aplinkos, nei daug laiko. Darykite pratimus namuose, ant grindų ar kilimėlio.

Štai kelių pagrindinių tempimo pratimų vaizdo instrukcijos. Užtruksite 2–3 minutes, kol padarysite visus pratimus, trunkančius vos 10–20 sekundžių, o kūnas atsipalaiduos, savijauta pagerės.

 

Dėvėkite tuos drabužius, kuriuos mėgstate

Tuos, kuriuos tiesiog MYLITE, kurie jus priverčia pamilti save – o ne tuos drabužius, kurie pridengia tai, ko nemylite. Peržiūrėkite savo spintą ir apsirenkite taip, kad jaustumėte, jog atrodote GERAI. Būtinai kelis kartus per dieną pažvelkite į veidrodį ir pasigrožėkite savimi..

Neturite tokių drabužių? Pereikite prie kito punkto:

 

Įsigykite drabužių, kurie padidins pasitikėjimą savimi

Kai yra drabužių, kurių, turėdama gimdos miomų, jaučiate, kad nebegalite dėvėti, į juos žiūrėti gali būti tikra kankynė – ar jie kabėtų jūsų spintoje, ar parduotuvėje. Visgi mus vis tiek vėl ir vėl traukia tokie drabužiai, tad periodiškai kankinamės negalėdamos dėvėti to, ką kadaise mėgome.

Pamirškite tai.

Ženkite žingsnį miomų kontrolės link – tegu jūsų tikslas būna vėl gerai jaustis apsirengus taip, kaip visada mėgote. O kol kas pasirinkite kitą stilių – tą, kuris leis jaustis patogiai ir jaustis gražiai.

Galite išbandyti tokį stilių, kuris leis pajusti pavasario nuotaiką: plevenančius ir laisvus sijonus ar sukneles, lengvas sluoksniuotas tunikas ir palaidines. Tokius drabužius rinkitės mėgstamų spalvų ir raštų.

(O kai drabužiai jau jūsų spintoje, grįžkite prie prieš tai minėtos veiklos – dėvėkite juos)

 

Mankštinkitės

Nebūtina tai daryti sporto klube. Nors jei galite – nuostabu! Visgi tai gali būti per didelis iššūkis – dėl skausmo, nepatogumo dėvint įprastą sporto klubų „uniformą“ ar lyginimosi su kitais.

Tai ir nereikia. Dabar juk pavasaris, pamenate? Išeikite pasivaikščioti! Raskite gražią vietą netoli namų: parką, gražų gyvenamąjį rajoną ar tiesiog medžiais apaugusią gatvę ir pasivaikščiokite 30 min.

Ne tik sustiprinsite raumenis, širdies ir kraujagyslių sistemą, bet ir pagerinsite savo emocinę savijautą.

 

Augimo iššūkis

Visas šis mėnuo – augimo iššūkis. Išsikelti sau tikslą ir jo atkakliai siekti – tai tikrasis jūsų asmenybės augimas.

Kviečiame jus auginti meilę savo kūnui ir savo grožiui.

Jūs galite tai padaryti. Mes jus palaikome.

Jei norite pasitikrinti, ar turite gimdos miomų, apsilankykite https://gimdosmioma.lt/symptom-checker

0 Comments

Leave a reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

*

Send this to a friend